عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ

مسیر

در مسیری بودم و

 به جاده نگاه می کردم،

خیلی چیزها را دیدم

مثل 

خانه هایی که نقطه امن ادم هاست ،

ادم هایی که هرکدامشان پرهستند ازهزاران

کتاب قصه و رمان و داستان غم

انگیز و شاد، درکتابخانه های 

به تاراج رفته درونشان 

که

هرگزگشوده نخواهد شد و 

نخوانده درنقاط تاریک

تاریخ شناخت ادم ها دفن خواهد شد، 

تا ابد

و 

درخت هایی که قصه گوی

 داستان های شیرین جاده ها 

هستند ،

و 

حیوانات و بیابان ساکت ولی

پرغوغا 

که هم درآن گم می شوی و هم پیدا

یک آن تنهایی ادم ها یادم آمد درذهن 

بازیگوشم 

و 

به شکستگی قلب ادم هایی که درظاهر 

شاید شبیه هیولایی باشند

ناامن و غیرقابل اعتماد

و درباطن بسیار تنها و غمگین و ساده و آسیب

پذیر

به فکر فرو رفتم 

و باخود گفتم 

ایا وقت آن نرسیده است که  همدیگر را دریابیم؟ 

و آن هیولای ترسناک را نوازش کنیم 

شاید او هم آدم شد 

شاید 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۱)

  • علی متین فر
  • خیلی باطمانینه و احساس....آفرین!
    حتی میشد چینش کلمات و سطرهای جدید جوری بشه که ریتمیک تر بشه.

    موفق باشید
    پاسخ:
    نظرلطف شماست ممنون که وقت میگذارید 
    ومطالعه می کنید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی