عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ق.ظ

گریختن

 قلبم را درچمدان انداختم و یک قفل روی آن زدم 

دیگر حس ماندن نیست 

من خودم را برداشتم و برای همیشه ازاین شهر رفتم 

 خانه ها خراب شده اند 

 سقف ها چکه می کنند 

ادم ها 

 شهر رافروخته اند به مردمش 

 خدارااینجا نمی توان دید  

از اینجا 

فقط 

باید گریخت 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۳)

سلام :)
قلمتون قشنگه

سال خوبی داشته باشین ان شاءالله
سلام. خدا قوت

میخاستم بپرسم میشه همدیگه رو دنبال کنیم؟ شما دنبال کنید منم در جواب دنبال تون میکنم  لطفا اطلاع بدید که موافقید یا نه مرسی
( اگه قبلا کامنت گذاشته بودم و اشتباها دوباره دارم تکراری میدم ببخشید یادم میره به کیا کامنت داده بودم )
پاسخ:
سلام. سپاس دنبال شد 
مرسی منم دنبال میکنم
پاسخ:
لطف شماست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی