عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۳۹ ب.ظ

ارتوپد

  امروز اتفاق خیلی جالبی افتاد که تصمیم گرفتم برای شما هم بنویسمش 

  جونم براتون بگه که وقتی ذهنم متن جدیدی رو  پرت میکنه تو این دنیا من هم زود زود می برم میزارم کف دست دوستانم که نظر بدن پیشنهاد بدن اگه شد یک کم نقد کنند و ازاین حرفا 

 امروز هم ازهمین روزابود بااین تفاوت که یکی ازدوستانم گفت صبرکن ببینم دختر این چیه این چی چیه من هم گفتم متن جدیده لطفا نقد کن 

 که ای کاش دستم می شکست و پام قلم میشد و کمر ذهنم کج میشد و نمی گفتم 

القصه 

  گفت چه نقدی چه کشکی چه دوغی این چه وضع نویسندگیه 

  من هم که دیگه مونده بودم چی بگم گفتم خب بگو اشکالش چیه خب؟ 

 گفت هیچی هرکی میخونه به اوج احساس میرسه و خیلی عالی بامتنت ارتباط برقرار می کنه 

 تا اومدم لبخند بزنم 

 گفت خیر نبینی که همون جا متنت رو تموم می کنی و باکله خواننده بدبخت میخوره  زمین 

 گفتم خب این که خیلی بدشد 

 گفت اره الان هم پاشو برو ازجلوی چشمام دور شو بااین خرچنگ قورباغه  نوشتنت  

بعد ازاینکه رسما ازمحضرش اخراج شدم رفتم به دوست دیگه ای گفتم اقا خدا ازبرادری کمت نکنه درباره این متن نظر بده ببین تو میری هوا بعد باکله بخوری زمین یانه ؟

  این بنده خدا هم گفت نترس من نمیرم هوا بخورم زمین چون باطناب پوسیده تو نمیرم تو چاه ولی یه پیشنهاد دارم برات 

 من هم که چشم هام ازشوق برق میزد سراپاگوش بودم که ببینم چی میخواد بگه 

یک دفعه گفت برو با یک ارتوپد قرار داد ببند میلیاردر  میشی چون بااین وضع نوشتنی که من می بینم حتما ارتوپد لازمی 

 دست و پا و کمر و هرجایی از خواننده شکست هم بانرخ ارزون طبق مصوبه دولت درستش کن درصدت رو بگیر درامدش هم بیشتر از نویسندگیه 

 دیدم حرفش کاملا منطقیه و الان دنبال ارتوپد معتمد می گردم 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۱)

من ارتوپدم !
فقط فکر کنم بهتره با حضرت عباس قرار داد داشته باشید ؛ چون هرکی میاد پیش من تا خانم منشی میگه : صد و پنجاه تومن ؛ میگه : یا حضرت عباس !
پاسخ:
سلام 
شما ارتوپد هستید؟ واسه صد وپنجاه میگن یاابوالفضل؟ 😂😂😂
همکار شما گفت باارتوپد ها قرارداد ببندم 
تازه من خودم میخوام دست وپاشون رو بشکنم بفرستم برای شما دیگه بدتر میشه 
😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی