عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۱۰ ب.ظ

مهریه

تمرکزم ازدستم خسته شده است 

و بامن حرف نمی زند 

مدادم دنبال خریدن میز و ایینه  ارایش است

که با آ ن خط چشمش را صاف بکشد

آن طرف تر 

دفترم از من طلاق می خواهد به خاطر  تمام شدن ژل مویش 

و از همه بدتر 

نوشته هایم قاضی شده اند 

کاسه ای داغ  تر  از  آش با شش وجب روغن برآن 

احساسم را بردم  سرخیابان بفروشم 

تمام شد 

قبل از  فروخته شدن 

حال من مانده ام 

و

حوضم 

تو بگو رفیق 

که 

مهریه عند المطالبه دفترم را چه کنم؟ 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۱)

تمرکز توو مشتش بود!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی