عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ب.ظ

مغزم رانمی خواهم بگو برود

چند وقتی است که مغزم را

لای کتاب طبیعت گذاشته ام 

تابرگهایش خشک شود 

بعد آنرا در هاون بکوبم

و ازپودرش هرروز 

به عنوان چاشنی

در خورش ها استفاده کنم 

راستش را بخواهی دیگر

هیچ فایده ای دراین ننه مرده ی

پدر خدابیامرز نیافتم 

یادارد غصه می خورد 

یا دارد گریه می کند 

یادارد فکر می کند 

😶😶

تازگیها هم کلیدهایم

و خودم را گم کرده است 

و نمی تواند مارا پیدا کند 

شما بگویید 

اخرمن 

مغز می خواهم چکار

در دیاری که مغزهایشان را شسته اند 

و  برروی طناب زیر افتاب پهن کرده اند 

عزیزان من مغز رابشویید و

درزیر آفتاب بگذارید فقط کپک میزند، نمی میرد 

اگرمی خواهید ازشر مغزتان راحت شوید

انرا در لابلای کتاب های کتابخانه تان بگذارید 

بوی خاک کتابخانه مغز را

بدون گندیدگی می خشکاند

امتحان کنید 

واگر جواب داد دعایادتان نرود 

اجرکم علی الله 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۱)

قشنگ توصیف کردید منکه لذت بردم واقعا عالی بود
پاسخ:
لطف دارید ممنون که مطالعه کردید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی