عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ

خوابم برد

ابرها پربار 

بساط 

رعد و برق مهیا 

به سان دو شمشیر زن بین اسمان و زمین 

هوای  باریدن داشت  ذهنم 

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

باران امد 

و من 

 جان گرفتم از ان 

🌳🌳🌳🌳

بوی خاک نمناک 

بوی برگهای شسته 

صدای تلنگر قطره ها برشیشه ی فکرم 

❤💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟❤

خواستم جمله ای بنویسم 

انقدر ارام بودم، 

که

خوابم برد 

😊😊

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۵)

  • اسماعیل اصلانی دیرانلو
  • خیلی خوب بود
    پاسخ:
    سلام لطف دارید اقای اصلانلو 
    درود بر شما :)
    پاسخ:
    لطف دارید ممنون ازتوجه شما 
  • اسماعیل اصلانی دیرانلو
  • منتظر مطالب بعدی شما هستم
    پاسخ:
    باحمایت دوستانی چون شما امیدوارم موفق بشم 
  • اسماعیل اصلانی دیرانلو
  • حتما موفق میشید 
    پاسخ:
    سپاس لطف دارید 
  • قاسم صلح جو
  • "هوای باریدن داشت ذهن ام"، بسیار زیباست و به سعر نزدیک، آفرین بر شما.
    پاسخ:
    لطف دارید استاد 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی