عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ق.ظ

عید کجایی

 من عید میرم برای یک ماه اب و غذا تهیه می کنم 

همین که شیپور سال تحویل رو زدند میرم تو خونه زنگ و موبایل و همه اینها رو خاموش می کنم تایک ماه خواب بهاری اختیار می کنم 

قبلش هم به همه میگم رفتم هاوایی 

بعد از تعطیلات 

بافوتوشاپ عکس خودم رو توچندتا منظره هاوایی درست می کنم 

میزارم اینستاگرام

اینطوری میگم

من در هاوایی الان یهویی 

توصیه می کنم امتحان کنید ضرر نمی کنید 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۳)

  • خانه سلامتی
  • اره کلا اینستاگرام اکثر عکس ها دروغه اینو خوب اشاره کردی بهش 
    پاسخ:
    سپاس از نظرات شما 
    یک ماه؟نهایت 15روز بتونی بخوابی 
    پاسخ:
     جوانان غیور ایرانی توانایی خوابیدن 
    تاشش ماه را دارند 
    این ها طنز و بیان درد اجتماع ماست سپاس از نظرتون 
  • دختر روشنا :)
  • ما که امسال عید باید بشینم درس بخونیم 😭😭😭😭😭
    پاسخ:
    😊😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی