عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ق.ظ

دیر نکنی

  یادت باشه سالی یک بار 

حداقل 

سالی یکبار

تعارف ها رو بزاری کنار و قبل از سرزدن به خونه کسی ، یک خونه رو سربزنی 

کجا؟ 

اونجا جایی نیست جز

خونه خودت، 

من، 

اونجا یک کرسی گذاشته 

کنار پنجره

و

چشمش خشک شده 

و سالهاست منتظره 

که

از در بیای تو و بغلش کنی و بهش بگی سلام من 

امسال قبل ازهرکسی اومدم خونه تو عید دیدنی،  

گیس های من سفید شده و گاهی باگوشه چارقد گل گلیش اشکهاش رو پاک می کنه 

عصای فکرش رو هم قایم کرده تونبینی و فکر کنی چقدر پیرشده 

من میگم 

امسال بهش سربزن 

نکنه دیرکنی و من بمیره 

عیدت مبارک 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۲)

  • دنیای کامپیوتر ...
  • سال نو مبارک
    پاسخ:
    سال نو شماهم مبارک
    عیدتون مبارک

    پاسخ:
    عیدشما هم مبارک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی