عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

عرصه سیمرغ

مشق عشق می نویسم

درود دوستان عزیزم
به کلبه کوچک من خوش امدید
🌿🌿🌿🌿
چای دم داده ام
باچند پر بهارنارنج
🌾🌾🌾🌾
که خودم انها را ازباغ احساسم چیده ام
بیایید همین جاکنار اتش درون کلبه من بنشینید
بوی بهارنارنج این چای مست کننده است
یک فنجان چای تقدیم به شما
بفرمایید نوش جان

پربیننده ترین مطالب
سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ب.ظ

نکنه بیراهه رفته باشی

هروقت شب راحت تونستی

سرت رو بزاری روی بالش و 

سریع خوابت ببره 

معنیش اینه که همه چیز روبه راهه

هرموقع بی دلیل خواستی

فقط بخندی و برقصی و شاد باشی 

یعنی یکی برات چنین آرزویی کرده 

هروقت دیدی فقط داری شانس میاری 

بدون خدااومده کنارت و اسمش شده شانست 

ولی تو خبرنداری 

اما اما اما 

هروقت چهار ستون بدنت لرزید و تب کردی 

هر موقع که تو زندگیت  فقط سیاهی دیدی و 

سیاهی و سیاهی 

فکر کن 

نکنه قلب یک پروانه رو یک جایی تو زندگیت لرزونده باشی 

نکنه دونه یک مورچه ای رو ازدهنش انداخته باشی 

نکنه 

نکنه بیراهه رفته باشی 

  • الهام کیان آرا

نظرات  (۱)

  • علی متین فر
  • متن تلنگری و تاثیرگذاری بود.

    لطفا از نوشته های من هم بازدید کنید. متشکرم
    پاسخ:
    سلام بله دنبال شد وبلاگتان زیباست
    سپاس که مطالب من رو مطالعه کردید  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی